V následujících 5-ti krocích se seznámíme s Vašimi potřebami, navrhneme pro Vás řešení a zrealizujeme pro Vás zakázku tak, aby jim vyhovovala.
1. Příchod poptávky od zákazníka
Zákazník za námi přichází se svojí poptávkou. Často si není úplně jistý, váhá, jeho představa není zcela konkrétní – ale to je v pořádku. Vždy se totiž snažíme vyjít maximálně vstříc – vyptáme se na zákazníkovy požadavky, zjistíme všechna potřebná data a poté všechno důkladně zanalyzujeme.
2. Otázky na zákazníka: velikost palety, hmotnost zboží (druh zboží), jakost dřeva, rozměry
Toto jsou nejzákladnější otázky, jež je během konzultace se zákazníkem třeba zodpovědět. Zákazník si může vybrat palety právě o takových rozměrech, jaké jsou pro jeho podnikání nejvýhodnější. V tomhle ohledu doporučujeme zvláště malopodnikatelům, aby zpozorněli: palety typu EPAL nebo EUR jsou sice nejrozšířenější a tudíž výhodné z hlediska směnitelnosti, ale pro určité typy zboží přepravované pouze vnitrostátně je ekonomičtější paleta s nestandardními rozměry. Rovněž když zvážíme například zákazníkovy skladovací kapacity nebo prostor v autě, v němž hodlá palety se zbožím převážet, i v takovém případě je dobré zvážit použití nestandardní palety. Jde také o to, že rozměry palety stejně jako jakost dřeva jsou faktory, které významně hýbou cenou nahoru nebo dolů.
To je základní smysl oboustranné konzultace se zákazníkem, jejímž výstupem má být již připravený projekt i s předběžnou cenovou nabídkou.
3. Zpracování a konzultace ohledně návrhu
Další krok je v rukou našich pracovníků v grafickém studiu. Ti totiž na základě výše uvedeného vypracují grafické řešení. To zákazníkovi odprezentujeme a pokud na všech stranách panuje shoda, můžeme se s ním dohodnout na dalších konkrétních otázkách, především tedy co se týče termínu zhotovení.
4. Realizace zakázky
Dbáme na kvalitu, rychlost a vstřícný přístup. Zákazníkově zakázce se věnujeme individuálně, s velkým důrazem na splnění všech termínů jak co se týče výroby, tak i následující dopravy ke klientovi. Všechny objednané palety podrobujeme přísné kontrole, díky čemuž se velmi úspěšně vyhýbáme reklamačním případům.
5. Předání zakázky
Úspěšným doručením palet na zákazníkovu adresu nebo adresu zákazníkovy firmy a podepsáním dodacího listu zdaleka spolupráce nekončí. Palety jsou nyní na svém místě připravené k použití, ale naše další služby jsou zákazníkovi k dispozici – ošetření palet, opravy, výkup poškozených výrobků anebo výroba nové sady kusů, když zákazník potřebuje další palety pro své podnikání.